Товар підлягає обміну, якщо

Збережено товарний вигляд, пломби та фабричні ярлики

Не був у використанні

Є документ, що підтверджує оплату товару

Обмін неможливий, якщо:

  • товар вже був у використанні та має сліди використання споживачем: подряпини, сколи, потертості, плями тощо.
  • ушкоджений або втратив свої споживчі властивості у неповній комплектації
  • не збережено товарний вигляд покупки, відсутня початкова упаковка або вона пошкоджена (розірвана)

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Повернути товар, який користувачу не підійшов з якихось причин, можна протягом 14 днів, починаючи з моменту доставки виробу кур'єром або отримання посилки. Доставку товару оплачує клієнт. Не надсилайте товар післяплатою.

Дії покупця для оформлення повернення

Написати нам на пошту service@roxon.com.ua із зазначенням у темі листа «заявка на повернення» або зв'язатися по телефону +38 (067) 219 67 64 та повідомити номер замовлення, назву Товару та причину повернення

Надійно запакувати та надіслати Товар нам за даними, які надав менеджер магазину

Повернення коштів

Кошти повертаються клієнту протягом 7 днів з моменту отримання товару. Гроші переказуються безпосередньо на банківський рахунок або на будь-який інший рахунок, який буде вказаний покупцем.

Повернення грошей за безготівковими платежами здійснюється протягом 5-10 днів і залежить від банку, який отримує кошти.